چاہے آپ ایک آزاد بلاگر کے طور پر کام کریں یا کسی بڑی بین الاقوامی کمپنی میں مارکیٹنگ پروفیشنل کے طور پر، اپنے برانڈ کو پوری دنیا میں متعارف کرانا ایک چیلنج ہو سکتا ہے. حالیہ برسوں میں، سمارٹ فونز اور سستی پرسنل کمپیوٹرز کے ذریعے دستیاب رسائی کی سراسر سطح کی وجہ سے سوشل میڈیا پلیٹ فارمز کی مقبولیت میں اضافہ ہوا ہے۔ 2018 میں، دنیا بھر میں ماہانہ فعال فیس بک صارفین کی تعداد 2.32 بلین سے تجاوز کر گئی۔
لہذا اگر آپ وسیع سامعین تک پہنچنا چاہتے ہیں، تو یہ ایک دانشمندانہ فیصلہ ہوگا کہ آپ اپنی مارکیٹنگ کی کوششوں کو Facebook پر اور خاص طور پر برانڈڈ مواد کی تخلیق پر مرکوز رکھیں۔ یہاں آپ قدم بہ قدم گائیڈ تلاش کر سکتے ہیں، جو آپ کو اپنے کاروبار کو فائدہ پہنچانے کے لیے انتہائی موثر برانڈڈ پوسٹس ڈیزائن کرنے میں مدد دے گی۔
فیس بک برانڈڈ مواد کیا ہے اور یہ کیسا لگتا ہے۔
فیس بک برانڈڈ مواد کی تعریف مشہور شخصیات، اثر و رسوخ یا میڈیا کمپنیوں کی طرف سے کی جانے والی کسی بھی پوسٹ کے طور پر کرتا ہے جس میں قدر کے تبادلے کے لیے فریق ثالث کا پروڈکٹ، برانڈ، یا اسپانسر ہوتا ہے۔ پوسٹ میں کسی بھی قسم کا میڈیا ہو سکتا ہے جیسے کہ متن، تصاویر، ویڈیوز، فوری مضامین، لنکس، 360 ویڈیوز یا لائیو ویڈیوز۔
سب سے پہلے، آئیے یہ معلوم کرتے ہیں کہ برانڈڈ پوسٹس عام اور سپانسر شدہ پوسٹس سے کس طرح مختلف ہیں۔ فیس بک برانڈڈ مواد کو “ایک تخلیق کار یا پبلشر کے مواد کے طور پر بیان کرتا ہے جو قیمت کے تبادلے کے لیے کسی کاروباری پارٹنر سے نمایاں یا متاثر ہوتا ہے۔”
برانڈڈ پوسٹس درج ذیل مخصوص خصوصیات کی وجہ سے عام اور سپانسر شدہ پوسٹس سے مختلف ہوتی ہیں:
“کے ساتھ” + “کاروباری پارٹنر کے صفحہ کا نام” لیبل پبلشر کے نام کے آگے رکھا گیا
ٹائم اسٹیمپ کے آگے “بمعاوضہ پارٹنرشپ” کا لیبل لگایا گیا (گرے رنگ میں دکھایا گیا)
“شراکت داری کے بارے میں