یوٹیوب پر سب سے زیادہ دیکھی جانے والی ویڈیوز، یوٹیوب کے چند مقبول ترین ویڈیوز میں شامل ہیں:

تفریح۔
کھانا
گیمنگ
خوبصورتی اور فیشن
۔ موسیقی کھیل سائنس اور ٹیکنالوجی
. سفر

سبسکرائبرز اور آمدنی بڑھانے کے لیے YouTube ویڈیوز کی 13 بہترین اقسام

تمام یوٹیوب ویڈیوز برابر نہیں بنائے جاتے ہیں۔ یہ سچ ہے. یوٹیوب ویڈیوز کی مختلف قسمیں ہیں اور کچھ ویڈیو کی قسمیں دوسروں سے بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کرتی ہیں، قطع نظر اس سے کہ ویڈیو کون شوٹ کر رہا ہے۔ میڈیاکس کے مطابق، ایک اعلی اثر انگیز مارکیٹنگ ایجنسی، سب سے اوپر 3 ویڈیو کی اقسام درج ذیل ہیں: پروڈکٹ ریویو ویڈیوز: پروڈکٹ ریویو ویڈیوز وہ ویڈیوز ہوتے ہیں جہاں یوٹیوبرز کسی پروڈکٹ کی جانچ کرتے ہیں اور پھر اپنے سامعین کو اس کی تفصیلات اور اس کے ساتھ ان کا تجربہ فراہم کرتے ہیں۔ پروڈکٹ ریویو ویڈیوز وہ ویڈیوز ہیں جو سب سے زیادہ دیکھے جاتے ہیں۔ Think With Google کا تخمینہ ہے کہ گزشتہ دو سالوں میں 50,000 سال کی Youtube پروڈکٹ ریویو ویڈیوز صرف موبائل پر دیکھی گئی ہیں۔

کیسے کریں ویڈیوز: یوٹیوبرز کی طرف سے کیسے ویڈیوز بنائے جاتے ہیں جو فوٹو گرافی سے لے کر کیمسٹری تک کے موضوعات میں ایک خاص شعبے کے ماہر ہوتے ہیں، جو پھر اپنے سامعین کو کچھ چیزیں کرنے کا طریقہ سکھاتے ہیں۔ ایک اور مقبول ویڈیو کی قسم، Think With Google کا اندازہ ہے کہ صارفین کسی پروڈکٹ کی اصل ہدایات کو پڑھنے کے مقابلے میں یوٹیوب پر ویڈیو دیکھنے کے 3 گنا زیادہ امکان رکھتے ہیں۔ Vlogs: Vlogs ایک مقبول اور وسیع ویڈیو قسم ہے جو تقریباً کسی بھی یوٹیوب چینل پر مل سکتی ہے۔ Vlogs میں عام طور پر یوٹیوبر کیمرہ پر کسی خاص موضوع کے بارے میں بات کرنا شامل ہوتا ہے اور اس میں YouTuber پر فوکس کرنے والی ایک سادہ ویڈیو سے لے کر اینیمیشن، تصاویر وغیرہ کے ساتھ مخلوط اور ترمیم شدہ ویڈیو تک شامل ہوسکتا ہے۔ یوٹیوب پر اس قسم کی ویڈیوز بنا کر، آپ اپنے یوٹیوب سبسکرائبرز اور اپنی آمدنی دونوں میں اضافے کے اپنے امکانات کو بڑھا سکتے ہیں۔ جاننا چاہتے ہیں کہ یوٹیوب پر پیسے کمانے کے لیے آپ کو کتنے یوٹیوب سبسکرائبرز کی ضرورت ہے؟ ہمارے مضمون کو چیک کریں! تاہم، یہ صرف ویڈیو کی قسم کے بارے میں نہیں ہے جسے آپ استعمال کرتے ہیں۔ کچھ عنوانات دوسروں کے مقابلے میں زیادہ مقبول ہیں، لہذا اپنے یوٹیوب کی ترقی کی حکمت عملی کی منصوبہ بندی کرتے وقت اپنے چینل کی صنف پر غور کریں۔

یوٹیوب پر کام کرنے والوں کے مطابق، یوٹیوب کے چند مقبول ترین ویڈیوز میں شامل ہیں: تفریح کھانا گیمنگ خوبصورتی اور فیشن موسیقی کھیل سائنس اور ٹیکنالوجی سفر یہ یوٹیوب پر سب سے زیادہ تلاش کیے جانے والے عنوانات میں سے کچھ ہیں، لہذا آپ کے یوٹیوب چینل کو ان انواع کے مطابق بنانے سے آپ کے یوٹیوب چینل کو کچھ آرگینک ویوز حاصل کرنے میں مدد ملے گی جو شاید دوسری صورت میں حاصل نہ ہوتی۔ اب جب کہ آپ ویڈیو کی مختلف اقسام کے بارے میں مزید جانتے ہیں اور یوٹیوب پر کون سے عنوانات گرم ہیں، آئیے یوٹیوب ویڈیوز کی 16 اقسام پر ایک نظر ڈالتے ہیں جو آپ کے سبسکرائبرز کی تعداد اور آمدنی بڑھانے میں آپ کی مدد کریں گی۔

. پروڈکٹ کے جائزے
حیرت کی بات نہیں، مصنوعات کے جائزے ہماری فہرست میں سب سے اوپر ہیں۔ یوٹیوب پر #1 سب سے زیادہ دیکھی جانے والی ویڈیو کی قسم، پروڈکٹ کے جائزے بہت سارے نئے سبسکرائبرز کو اپنی طرف متوجہ کر سکتے ہیں جنہیں بصورت دیگر آپ کا چینل نہ ملا ہو۔ اس یوٹیوبر نے اپنے knockoff WIsh پروڈکٹس کے جائزے کے لیے 4 ملین سے زیادہ آراء حاصل کیں! پروڈکٹ کا جائزہ لیتے وقت، اپنے پروڈکٹ کی اچھی طرح تحقیق کرنا یقینی بنائیں۔ کسی ایسے پروڈکٹ کا جائزہ لینا جو آپ کے ٹارگٹ سامعین میں مقبول ہے آپ کو مزید آراء اور سبسکرائبرز حاصل ہوں گے – ایسی پروڈکٹ کا جائزہ لینا جس کے بارے میں کسی نے نہیں سنا ہوگا۔

:پروڈکٹ لانچ ویڈیوز

پروڈکٹ لانچ ویڈیوز یوٹیوبرز کے لیے اپنے آنے والے پروڈکٹ کے لیے حمایت حاصل کرنے کے ساتھ ساتھ مزید سبسکرائبرز حاصل کرنے کا ایک مؤثر طریقہ ہیں۔ یوٹیوب پر ایک فوٹوگرافر پیٹر میک کینن نے اپنے نئے لائٹ روم پری سیٹ پیک کے لیے اپنی پروڈکٹ لانچ ویڈیو پر 300,000 سے زیادہ آراء حاصل کیں۔ آپ اپنے پروڈکٹ کے لیے یوٹیوب پر ایک لنک بھی شامل کر سکتے ہیں، جیسا کہ پیٹر نے اپنے سیلفی اسٹور سے لنک کیا، جس سے صارفین کے لیے آپ کی پروڈکٹ کو تلاش کرنا آسان ہو گیا اور اس کے نتیجے میں زیادہ فروخت ہوئی۔ پروڈکٹ کے جائزے بہت منافع بخش ہو سکتے ہیں کیونکہ نہ صرف آپ اپنی پروڈکٹ کی فروخت سے منافع کمائیں گے، بلکہ آپ نئے سبسکرائبرز کو بھی اپنی طرف متوجہ کریں گے جو آپ کی پیش کردہ پروڈکٹ کی قسم میں دلچسپی رکھتے ہیں۔

Leave a Comment