انسٹاگرام سے کیسے بلاگ یا ویب سائیٹ پر ٹریفک بڑھا سکتے ہیں۔

انسٹا گرام ایک آرگینک انجن ہے اور اس سے آپ اچھی خاصی ٹریفک لا سکتے ہیں اگر اس کو صحیح طور پر استعمال کریں بہت سے لوگ اس میڈیا شیئرنگ ایپ پر اپنی ویڈیوز یا تصاویر اپ لوڈ کرنے کے لیے ہر روز اس کے بعد، وہ اپنے پیروکاروں کے ساتھ ان کا شئیر کر سکتے ہیں ۔ بہر حال ، انسٹاگرام کو سب سے زیادہ استعمال کیا جانے والا سوشل میڈیا پلیٹ فارم سمجھا جاتا ہے۔ لیکن بات یہ ہے کہ صرف چند ہی لوگ سمجھتے ہیں کہ انسٹاگرام دراصل کاروبار کو فروغ دینے اور بلاگ ٹریفک کو بڑھانے میں ایک طاقتور ٹول ثابت ہو سکتا ہے۔ اس بات پر غور کرتے ہوئے کہ انسٹاگرام کے اربوں سے زیادہ صارفین ہیں، یہ آپ کے استعمال کرنے والوں یا ٹارگٹ مارکیٹ تک پہنچنے اور انہیں اپنے بلاگ پر بھیجنے کے لیے بہترین جگہ ہوسکتی ہے۔ مزید آپ کے ویڈیوز اور تصاویر اپ لوڈ کرنے کے علاوہ، انسٹاگرام میں دیگر نئی خصوصیات ہیں جو آپ اپنے بلاگ کو فروغ دینے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔ آپ کو یہ دوسرے سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر کبھی نہیں مل سکتے ہیں۔ آپ کے پاس IG لائیو، IG TV، ہے اور اس پلیٹ فارم سے آپ کو بلاگ ٹریفک کو مناسب طریقے سے بڑھانے کے لیے Instagram استعمال کرنے کے لیے پہلے کچھ تکنیکیں سیکھنے کی ضرورت ہوگی۔ بصورت دیگر، ہو سکتا ہے کہ آپ ہر روز مواد پوسٹ کرنے میں اپنا وقت صرف یہ محسوس کرنے کے لیے ضائع کر رہے ہوں کہ آپ صحیح انسٹاگرام استعمال کرنے والوں تک نہیں پہنچ رہے ہیں۔

کو کیسے کام کرے گا۔IG

اگر آپ مزید ٹریفک لانا چاہتے ہیں تو انسٹا گرام چند اقدام کریں جن سے آپ کی بلاگ یا سائیٹ پر ٹریفک بڑھ جائے گی۔کیا آپ جانتے ہیں کہ آپ کا IG پروفائل بائیو انسٹاگرام پرٹریفک حاصل کرنے میں مدد کر سکتا ہے اور ساتھ ہی ساتھ آپ کے بلاگ پر زیادہ ٹریفک چلاتا ہے؟ اس طرح، اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ اپنے بائیو پر زیادہ توجہ دیں اور جب ممکن ہو تو اس میں اضافہ کریں۔ آئی جی بائیو بناتے وقت، اسے ایسی معلومات سے بھریں جو براہ راست آپ کی شناخت، آپ کے کاروبار، یا آپ جو کچھ کرتے ہیں اس کی وضاحت کرتی ہو۔ اگر آپ ایک کاروباری صفحہ ہیں، تو آپ ناظرین کو اپنے برانڈ کی شناخت کا فوری جائزہ دینے کے لیے ایک مختصر بائیو رکھ سکتے ہیں۔ پھر، کال ٹو ایکشن بیان کے ساتھ اپنے بلاگ کا لنک اپنے بائیو پر رکھیں جیسے :
اس لنک پر کلک کریں اور مزید جانیںَ
مکمل کہانی جانیے اس لنک پر
مزید مصنوعات/بصیرت کے لیے، اس لنک کو چیک کریں
اس طرح سے آپ یوزر کو بڑھا سکتے ہیں اور اپنی سائیٹ ٹریفک کو لا سکتےہیں۔
مسلسل مواد پوسٹ کریں۔

مزید ٹریفک حاصل کرنے مسلسل مواد پوسٹ کرنا ہے۔ زیادہ تر لوگ اسے پسند نہیں کرتے جب وہ کسی ایسے پروفائل کو دیکھتے ہیں جو شاذ و نادر ہی کچھ پوسٹ کرتے ہیں۔ بصورت دیگر، وہ آخر کار آپ کے پروفائل کو دیکھنا چھوڑ دیں گے اور اپنی پوسٹس کے ساتھ زیادہ شئیر کرنے والوں کی طرف جائیں گے۔ تاہم، جب آپ کے صرف چند پیروکار ہوں تو مواد پوسٹ کرنا مشکل ہے۔ اور اس طرح، آپ مزید مواد پوسٹ کرنا شروع کرنے سے پہلے مزید IG پیروکار حاصل کرنے کے لیےبائیو انسٹاگرام گروتھ سروس استعمال کر سکتے ہیں۔ اپنے Instagram مواد کے ساتھ آگے بڑھنے کے لیے، آپ IG شیڈولنگ ٹولز استعمال کر سکتے ہیں اور اپنی ویڈیوز یا تصاویر پہلے سے اپ لوڈ کر سکتے ہیں۔ اس کے بعد شیڈولنگ ٹول آپ کے مواد کو اس تاریخ اور وقت کے مطابق پوسٹ کرے گا جو آپ نے اسے شائع کرنے کا شیڈول کیا ہے۔ سب سے اہم بات، اپنے ناظرین کو اپنی ویب سائٹ پر ری ڈائریکٹ کرنے کے لیے ہر پوسٹ کے کیپشن میں اپنی بلاگ ویب سائٹ کو شامل کرنا نہ بھولیں۔

انسٹا گرام کہانی استعمال

انسٹاگرام کی خصوصیات ایک وجہ سے ایجاد کی گئی ہیں، اور ان میں سے ایک یہ ہے کہ آپ کوٹریفک حاصل کرنے میں مدد ملے اور آپ کے بلاگ پر مزید ٹریفک کو ری ڈائریکٹ کریں۔ لہذا، اپنے یوزرکو اپنے یا اپنے بلاگ کے بارے میں باقاعدگی سے اپ ڈیٹ کرنے کے لیے Instagram کہانیوں کا استعمال کریں، اور مزید پیروکاروں کی مشغولیت کی حوصلہ افزائی کریں۔ مزید برآں، نئے IG سٹوری لنک اسٹیکر کی بدولت، آپ اپنے بلاگ کا لنک اپنی IG کہانی پر پوسٹ کر سکتے ہیں تاکہ ناظرین کو اپنے بلاگ پر جانے کی ترغیب دی جا سکے۔ ناظرین کو اپنے بلاگ کے لنک پر کلک کرنے کی ترغیب دینے کے لیے کال ٹو ایکشن ٹیگ لائن شامل کریں۔ IG کہانیوں کے لیے موثر کال ٹو ایکشن ٹیگ لائنز کی کچھ مثالیں شامل ہو سکتی ہیں۔

پوری کہانی کے لیے بائیں سوائپ کریں..
مکمل پوسٹ کے لیے لنک چیک کریں..
مزید معلومات کے لیے نیچے سوائپ کریں.. تجسس کو بڑھانے کے لیے آپ اپنی IG کہانی پر ایک پول یا سوال بھی شامل کر سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر، آپ کی پہلی IG کہانی پر ایک بلاگ پوسٹ کو لنک کرنے کے بعد، آپ کی دوسری IG کہانی میں ایک سوال ہو سکتا ہے جو کہتا ہے، ‘آپ نے کہانی/بلاگ پوسٹ کے بارے میں کیا سوچا؟’ یا بلاگ پوسٹ سے متعلق کوئی سوال۔ دوسرے ناظرین کو آپ کے بلاگ پوسٹ کے بارے میں متجسس بنانے کے علاوہ، یہ سامعین کی مصروفیت کو فروغ دینے کا ایک بہترین طریقہ بھی ہے

پروفائل تھیم لگائیں۔

چونکہ انسٹاگرام ایک دیکھا جانے والا پلیٹ فارم ہے، لہذا آپ کے پروفائل کے لیے ایک ٹھوس تھیم بنانے سے مزید پیروکاروں کو لانے اور انہیں اپنے بلاگ پر بھیجنے میں مدد مل سکتی ہے۔ بہت سے پیروکاروں کو IG پروفائلز کی پیروی کرنا متاثر کن اور حوصلہ افزا لگتا ہے جو ان کے مواد کے تھیم کے ساتھ انتہائی مطابقت رکھتے ہیں۔ لہذا، معلوم کریں کہ کون سا رنگ یا تھیم آپ کے برانڈ یا بلاگ ویب سائٹ کو مضبوطی سے بیان کرتا ہے۔ مثال کے طور پر، اگر آپ فوڈ بزنس یا فوڈ بلاگر ہیں، تو آپ کے مواد کو ایک مستقل تھیم یا رنگ کی پیروی کرنی چاہیے جو آپ کے برانڈ کے مطابق ہو۔ سب سے اہم بات، یقینی بنائیں کہ آپ اعلیٰ معیار کی تصاویر پوسٹ کر رہے ہیں، کیونکہ آپ کی تصاویر کا معیار آپ کے برانڈ یا ویب سائٹ کے بارے میں بہت کچھ کہہ سکتا ہے۔
:انسٹا گرام استعمال کرنے والوں کے ساتھ تعاون:
ٹریفک لانے سے مزید IG انسٹا گرام استعمال کرنے والوں کو لانے کا بہترین طریقہ ہو سکتا ہے۔ انسٹاگرام کی ہزاروں بڑی بہتری آسکتی ہے ، لہذا یقینی بنائیں کہ آپ ان لوگوں کا انتخاب کریں جو آپ کے مقام سے قریبی تعلق رکھتے ہوں۔ مثال کے طور پر، اگر آپ کے بلاگ کی ویب سائٹ دماغی صحت کے بارے میں ہے، تو آپ متاثر کن لوگوں کے ساتھ شراکت کر سکتے ہیں جو اسی موضوع پر گفتگو کرتے ہیں۔ آپ ان سے اپنی ویب سائٹ یا بلاگ پوسٹ کو ان کی کسی پوسٹ سے لنک کرنے کے لیے کہہ سکتے ۔
صحیح حکمت عملی اور ٹولز کے ساتھ، Instagram آپ کے بلاگ کو فروغ دینے اور زیادہ ٹریفک حاصل کرنے کے لیے بہترین جگہ ہو سکتی ہے۔ لہذا، ان میں سے ایک یا زیادہ تکنیکوں کی جانچ کریں اور اس بات کا تعین کریں کہ آپ کے اور آپ کے بلاگ کے لیے کیسے بہترین کام کر سکتے ہیں۔

Leave a Comment